Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
poránu
Autor: Mima (Občasný) - publikováno 9.6.2012 (09:47:15)


 Čtenář - 9.6.2012 > Mima> hele jenom taková rada: vykašli se na "styl" a "škatulkování", tzn. abstrakce, exprese, realismus atd. Toto nic neznamená. Spíše přemýšlej v pojmech jako nálada, atmosféra, anebo právě kompozice. Právě tyto elementy jsou skladebními kameny obrazu, to ostatní je jenom móda stupidní názvosloví. Zelená je zelená pro všechny stejně (samozřejmě v rámci přesného odstínu se může lišit), ale realismus a abstrakce, to znamená pro každého něco jiného, takže nemá smysl se těmito pojmy při tvorbě vůbec zabývat. Jinak ohledně toho že sis sama nevšimla té středovosti - zkus příště obraz po dokončení otočit barvou ke zdi a za 24 hodin se na něj podívat "novýma" očima - buď se ti bude obraz líbit tak jak je (potom bych ho vyfotil a publikoval), nebo ti na něm nebude něco sedět (opravit danou část a na další den opět otočit ke zdi) anebo ho budeš nenávidět (opít se a obraz zničit). To je jen taková rada, sám jsem s tím hodně zápasil, s tou nejistotou, že to co se mi na tom obrazu líbí teď, by mohlo zítra vyšumět, tak ho raději hned hodit na net. Ale to je chyba, takto nikdy neuvidíš chyby a naopak dokonalosti, které si stvořila. Je to jako bys poslala dítě do školy, když ještě neumí ani chodit :) Všechno chce svůj čas, nikdo neříká, že si mezitím čekáním nemůžeš "udělat další dítě" ;)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter