Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
poránu
Autor: Mima (Občasný) - publikováno 9.6.2012 (09:47:15)


 Mima (Občasný) - 9.6.2012 > čtenář> 

......hhmm.....když "tvořím"...měla bych to spíš nazvat jinak..pokouším se o "něco", tak nepřemýšlím v zaužívaném názvosloví, ale pocitově se snažím vyjádřit náladu, momentální rozpoložení, atmosféru...až nakonec tu kompozici teprve koriguju, doplňuju nové vyvažující prvky, nebo ruším celé části obrazu.....Protože většinou přešvihnu významný moment, kdy je obraz tzv. "hotový", následné zásahy zruší předešlý obsah i formu často natolik, že mě přestane celá záležitost bavit. A dílo zruším úplně, nejčastěji z úsporných důvodů na původní plochu udělám obraz nový, úplně o něčem jiném....Většinou není o nic lepší, než ten předešlý, spíše naopak...To pak nenávidím oba. Pokud je to papír, zničím ho,než jdu spát, pokud plátno, dávám nám oběma ještě šanci... A opít se v kterékoliv fázi mi nezpůsobuje velkou potíž, buď z radosti, nebo z rozladění....Zkusím navrhovanou metodu otáčení a trpělivosti, to druhé bude problém. No, a mít těch "dětí" různého stupně rozdělanosti více......to nezvládám...Díky za rady, považuju si toho......

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mima
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter