Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
poránu
Autor: Mima (Občasný) - publikováno 9.6.2012 (09:47:15)


 Čtenář - 9.6.2012 > Mima> No hele, pro mě osobně je největší umění nebát se udělat chybu a když už ji udělám, tak se za ni nestydět, ale vědomě ji přijmout - což je hodně těžký, aspoň pro mě. Pokud se člověk dokáže vyrovnat sám se sebou, skutečně poznat sám sebe, to je podle mě to největší umění... štěstí, pravda, láska.., to po čem každej pátrá. Absolutní vyrovnanost duše a těla - teorie a praxe, pokud se budeme bavit o malbě. Jinak ohledně toho co píšeš, tak obraz není hotový nikdy, je to stejné jako kdybys musela během pozorování deště říct, v jakém okamžiku kapky padají nejrychleji a nejintenzivněji - přesně definovat ten jediný moment, tu jedinou milisekundu. To je nemožné, proto je lepší se soustředit na zvuk deště, jak dopadá na listy, na střechy domů, nebo na betonovou zeď - jestli chápeš moje přirovnání.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter