Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
" Arbeit macht frei" - ( práce uvolňuje )!!!
Autor: guru1 (Občasný) - publikováno 8.10.2012 (14:26:13)


Bohumil Vědronecky (Občasný) - 4.1.2013 > Tak za á, já si především mylím, že žádný holocaust nebyl. Ba né, kecám, to byl jen takový německý špás na úvod, a teď vážně. S tou prací, jak si lidi nosí domů, to máš úplnou pravdu. Já třeba pracuji ve výrobně takových těch plastových pan, odborně Andul, a občas se mi stane, že si jí domů opravdu vezmu. A ta impotence, je taky bohužel nejspíš můj případ. Protože už asi 2 roky se s ní marně pokouším o potomka. A teď už opravdu vážně, mě ty tvý texty vždycky provokujou k humoru (možná řekneš nevalné úrovně), ale já si prostě nemůžu pomoct, možná je to tím, že ty tvý texty jsou moc vážný, ale čtu je, vlastně to asi myslíš dobře, tak se měj, a nic ve zlým.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bohumil Vědronecky
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter