Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Divadlo
 > Divadlo
 > Recenze
 > Zajímavosti
 > Dramata
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zkoušky na DAMU, JAMU, VŠMÚ - Část prvá – obecné základy, příprava a mýty (a příprava) z kolekce DAMU, JAMU, VŠMÚ v realitě všedního dne
Autor: sill (Občasný) - publikováno 5.6.2002 (20:54:49)
další v kolekci>


čtenář Ksandy - 28.1.2013 > Ahoj, před týdnem jsem absolvoval první kolo na DAMU...neúspěšně. Každopádně to byl super zážitek. Všech 320 uchazečů rozdělili do 8 skupin, které po celý týden zvali na jednotlivé dny. Naše skupina šla jako poslední. Nejprve dopoledne probíhala pohybová zkouška. Hned na začátku jsme chodili nejprve v kruhu, poté skákali v kruhu (vše za hudebního doprovodu klavíru, museli jsme chodit co nejpřesněji do rytmu) následně jsem dělali různé protahovací cviky, aby zjistili jak jsme ohební. Následně jsme dělali cvičení na polkový a valčíkový krok, vytleskávali jsme nejrůznější rytmy, opakovali jsme kroky, které nám zadala zkoušející. Dále po nás chtěli, aby jsme šli rovně, bez jakýkoliv emocí, aby jsme předvedli, že běžíme s míčem na basketbalový koš, také chtěli aby jsme pantomimicky předvedli, že se klubeme z vejce a představujeme čerstvě narozeného tvora, který následně zahyne. Poslední cvičení byl cirkus. Měli jsme charakter cirkusáka, který je ve svém daném oboru nejlepší, takže tam každý žongloval, chodil po provaze atd... Následovala pětihodinová pauza. Poté přišla na řadu herecká zkouška. Byli dvě zkoušející komise, šel sem před komisi, kde seděl herec Pavlata. Nejprve jsme se všichni představili. Já jsem šel na řadu jako první. Zazpíval jsem jednu lidovku, vytleskal rytmus,řekl první monolog, ten mě nechali říct celý, následně jsem začal druhý monolog. Na tom mě dost dusili, neustále chtěli abych opakoval první větu. Asi desetkrát jsem ji zopakoval, dokud nebyli spokojení. Pak chtěli říct ještě jednu báseň, tu mě taky nenechali říct dokonce. Odešel jsem s pocitem naprosté zmatenosti. Večer na webu byly výsledky, ani mě to nepřekvapilo, z těch 40 co tam byli vzali jen 4. Celkově do druhého kola postoupilo okolo 70 lidí z 320. I když to vypadá hrozivě, rozhodně to stojí za to, to zkusit. Na pohybovku se dá hodně dobře připravit, hlavně se naučit chodit do rytmu, polkový a valčíkový krok, na hereckou zkoušku je to o náhodě a štěstí :) Přeji hezký den a hodně štěstí.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter