Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
prazvláštní růženec
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


 hloupy ivan (Občasný) - 9.5.2013 > čtenář> Děkuju za komentář. Já jsem se snažil dostat nad pocit. V textu nastiňuju několik aspektů magistrály, který mi připadají dost zásadní - víc by mi pro báseň přišlo moc. Snažím se, aby to co píšu, mívalo nějaký aktuální smysl, aby se to dotýkalo reálného. Zároveň ale nemám ani ambici ani schopnosti psát "velepísně doby".

Já mám vlastně dojem, že zájem o poezii (jakkoliv je nyní skutečně velice malý) spíš mírně stoupá a že má naději na to, že bude mít zase nějaký společenský význam. Myslím, že důvody nezájmu o poezii neleží jen v ní (jakkoliv si za mnoho může sama), ale spíš v povrchnosti, v malé ochotě zhluboka číst a snažit se porozumět, v dost nízkém citu pro metaforu v současné společnosti, která je zvědavá hlavně jen na instantní zážitky a vjemy zprostředkovávané ponejvíce efektním obrazem.

Tím se samozřejmě vůbec nechci vyvinit, pakliže jsou mé básničky slabé. Jsou to říkadla, za básníka se nepovažuju.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli hloupy ivan
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter