Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Soutěž
Autor: šedé (Občasný,Šéfredaktor) - publikováno 27.12.2013 (00:04:19)


Mima (Občasný) - 7.2.2014 > Z navrhovaných nominací vybírám: http://www.totem.cz/enda1.php?a=314065
314010
313936
313756
314268
Z pohnutek různých, forma nebo obsah zaujaly výrazně, nejlépe obojí plus téma!!!, bez určení pořadí...Líbilo by se mi motto případné z příspěvku 314268 "Blesk" od autora s nickem " Tlouie"..."Někdo vzdálený ve mně myslí"...
Ale nejen o literatuře se vede řeč. V sekci "výtvarno" obecně...,v malbě, kresbě, grafice, ilustraci, různém,
fotografii aj.lze lehce usledovat, že je široká obecně škála autorů od "amatérů k mistrům", s velkými mezerami, a ve velkém celkovém rozpětí... Někteří hodnotitelé to zřejmě nemají příliš na mysli, když sázejí jedničky bez komentáře. A naopak přátelé bezhlavě přidělují body, posílají si srdečné pozdravy, a je to všechno ve výsledku k ničemu. V připravované knize v E-podobě se podle mne stále nedostává dost přiměřeného prostoru pro prezentaci výtvarných děl, když už je Totem jednou "amatérským prostředím" pro všechny publikující, které může často posunout dál ty, kteří chtějí a potřebují radu, pomoc, motivaci. Mnozí odešli jinam, autorů zralých komentářů zřetelně ubylo, i jejich příspěvků, proto to vypadá tak, jak to je... Obstát důstojně v konkurenci není ani v případě Totemu "životně důležité", ale není marné nikdy se o něco stále snažit. Právě kvůli těm publikujícím, kteří vložili svou důvěru právě sem, i když se jen hemží virtuální svět překrývajícími se možnostmi, jak se nejen poučit, zviditelnit, rozvíjet se, ale i vzdát se totálně...
Za foto uvádím pro mne jako favorita jaxxanu, i když nevím, zda neodešla těsně před začátkem soutěže. Určit přesně sledované období není jednoduché, ani brát v úvahu frekventaci "D" oceněných přispěvatelů a "X" seriózně hodnotících, i o tom už byla zmínka, to je fakt editorský klíč, který se těžko vybírá... Ale marně nový návštěvník hledá další nad 20 číslo časopisu, pravidelně velmi spolehlivá jsou jen setkání v Jindřišské věži a deka na Kampě zjara...Snad se finální výsledek soutěže zdaří, a nebude jen statisticky významný, ani jinak poplatný parametrům pochybným, nezávidím redakci tu výběrovou volbu..., hlavně, že se něco zase děje!!!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mima
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Šéfredaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter