Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Earth
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 30.12.2015 (13:00:14)


 Pollock (Občasný) - 2.1.2016 > čtenář> díky za vyčerpávající koment musíš ale vědět že nejsem úplně nevzdělaný a pojmy které tu odtajňuješ jsou mi dány do vínku a např informelem jsem přímo odkojený proto dnes taky dělám jiné věci než prezentuji zde proto jen částečně ukazuji Matrice ze kterých jsem původně tiskl ale nedařilo se mi dostat přes estetiku těch původních matric proto jsem je začal pokládat za samostatná díla a tím jsem odsunul jaksi grafiku na "druhou" kolej a proto vystavuji i grafiku ale jako součást činnosti která je mi bližší a to jsou dnes velkoformátové plastické reliéfy z termoplastů již předem barvených a ty tady ani pořádně nemůžu vystavit protože nejde zprostředkovat hloubka reliéfu ani barevnost ani celkový dojem z velkoformátu a tím jsem došel až k soše takže už jsem si "vysochal" z plastu něco malého a je mi jedno že už to někdo dělal nejsem tak naivní abych čekal že objevím ameriku ale jde mi o to dělat věci poctivě hlavně ty umělecké proto každému sedí něco jiného tobě třeba nesedí grafiky ale líbí se ti dejmetomu matrice to je v pořádku i já mám větší vztah k tomu co dělám aktuálně a proč to vůbec dělám? to je přece tak stará a známá věc protože musíš? jistě každý má jiný dar a když máš dar vidět a ještě udělat tak je to best of a je jedno jestli to tu bylo nebo ne ;)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pollock
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter