Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jednorožci
Autor: careful (Občasný) - publikováno 6.7.2017 (00:49:48)


podskalami (Občasný) - 7.7.2017 > zajímavé je oproti těm předchozím tabletovým pracem tady trochu grafické vyznění, zatímco z těch předchozích víc leze jakási digitální efektnost nebo jak to nazvat. je vidět že se snažíš o ozvláštnění zaběhlého tématu a o vyjádření emocí, ale moc to ve mně nepůsobí.. ani nemám příliš dojem pohybu, taky samotní jednorožci vyznívají trochu jako stylizované hračky - samozřejmě můžeš říct že je to záměr, ale potom se to přesouvá ze snahy o vyjádření vzteku a zmaru spíš do karikatury..

hlavně ta agrese mi přijde jen vnějšková, hodně dělá barva a nějaká úprava kontrastů, je to taková "snadná agresivita", třeba ta práce s texturami mi přijde v podstatě bez výrazu, výtvarně se tam nic moc neděje -- ono je taky otázka jestli je vůbec možný digitální kresbu/malbu nějak prožít, není to podle mě cesta jak se něčemu naučit a pracovat s chybami, protože ty chyby můžeš hned eliminovat a máš k dispozici různá usnadnění která fyzicky neexistují..

jinak - jak jsi psala, že ti tady někdo cpe nějaký "správný" přístup k umění a že máš obdivovat "fleky" -- to není pravda, neexistuje žádný "jediný správný" přístup k umění, můžeš ho mít jakýkoli, nakonec to podléhá změnám a musíš hlavně dělat to co sama potřebuješ a nenechat se do ničeho "cizího" vmanipulovat, klidně se můžeš inspirovat i tou mangou jak chceš, to je jedno, neexistuje žádná "správná" nebo "špatná" inspirace, záleží jen na tom, jak ji zužitkuješ.. za sebe si myslím, že by sis mohla dát pozor na prvoplánovou snahu o efekt a o originalitu, to nebývá dobré.. a neodvrhovat vše, tzn. pokud jsi radikální a nebudeš se snažit dívat do stran, tak tam není moc prostoru pro vývoj.. je to samozřejmě na tobě, jestli chceš zůstat v nějakém pohodlném způsobu který je efektní a povrchní a nebo jestli se chceš zlepšovat a chceš aby obraz byl skutečný a skutečnější, osobnější a osobitější, ale to zase znamená neodvrhovat obyčejné věci a řemeslo..
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli podskalami
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter