Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dual
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 19.7.2017 (12:32:05)


Čtenář - 20.7.2017 > Co má znamenat ten text, snažíš se vzbudit soucit? Anebo ses dal na vyprávění příběhů slovem když to vizuálně nezvládneš? Jinak to slůvko "recyklované", nádherné slovo... recyklace, to je přesně jako tvoje tvorba. Recyklace technik minulosti, recyklace přístupů k tvorbě, recyklace ve vnímání abstrakce. Jako 50 let zpátky. Ale neboj, je vás takových dost, vy jste ale aspoň naivní romantici, skoro až roztomilí, sice umělecky nedůstojní, zato však neškodní. Pak je tu druhá skupina zoufalců, a to je ten tvuj Stratil a jemu podobní exhibicionisti z uměleckejch škol, ti jsou horší protože domrdávají ty poslední záblesky názorů u společnosti že dnešení umělci nejsou hipsteři s aspergerem a netalentovaný líný hovada který se slejzaj do ghett, hulej trávu a dělaj bordel.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter