Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Future - Budoucnost
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 20.7.2017 (08:06:02)


čtenář světlo v tunelu - 20.7.2017 > Že se taky necháte tak snadno rozčílit. Ať si čtenář píše, co chce, ne? Kdo chce psa bít, hůl si najde. Pro mě je to poctivá práce, to, že se někdo zabývá informelem, abstrakcí a nežije před padesáti lety, to mi přijde úplně zcestné tohle někomu omlacovat o hlavu, když je to dílo prostě kvalitní. Vy to kvalitní máte - žádná vaše práce není nějaký levný shit, vždy to mluví.
Vzbuzujete závistivé reakce - ten čtenář, který má strach o to veřejné mínění, jak jako nahlížejí umělce, prostě závidí. A kvůli vaší výbušnosti se vždycky nakrmí vaším vztekem, to mu stačí.
Na druhou stranu, kdyby vás nenasral, tak zas nevidíme tuhle budoucnost - je to depresivní, ale přesto s nadějí, taky zajímavá práce, určitě utkví v paměti.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter