Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Artfull
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 12.7.2017 (23:25:09)


 čtenář kritik - 20.7.2017 > čtenář> "Existují nějací současní umělci jejichž tvorba tě oslovuje?" Jsem si jistý že něco dobrýho co bych uznával tu existuje, ale nepřišel jsem s tím zatím do styku protože to sám od sebe nevyhledávám podobně jako si nechodím do hospicu povídat s pacienty s rakovinou. Je to smutný ale těm lidem už nemůžu pomoct a litovat je je ztráta času jak pro mě, tak pro ně. Pravý umění by se mělo dělat v naprostý izolaci, ale k tomu se nesmí člověk odsoudit, k tomu musí dospět.

Hm, zrcadlo současnosti, to je právě to proč práce většiny současníků stojí za vyližprdel, protože nastavují zrcadlo případně ukazují společnost taková jaká je. Ale co třeba myšlenka že umění by mělo povznášet, co? To ne, to by totiž musel člověk nejprve pracovat sám na sobě. S Martinem Helánem mohli mít čirou radost, mohli si taky navzájem vyhonit péra, ale umění není o radosti, to snad nemůžeš myslet vážně. Franz Kafka a Edvard Munch se určitě chlámali a svoje největší díla tvořili s úsměvem od ucha k uchu. Ale souhlasím s tebou že přesně tak obrazy od Dýza Boys nebo jak se ti dva klauni jmenujou působí - jako když se netalentovanej šašek opije nebo zfetuje a jde se bavit, vyřádí se na plátno, pustí ven svoje emoce. Žádná sebedisciplína, chceme být přece autentičtí ne, Marťo? :DD . Bože jak já nenávidim tyhle parazity z uměleckejch škol. Myslí si že když se narodí jako introvert a asociál tak je hned automaticky geniální umělec, žádná holka mi nedá tak budu aspoň umělec :DD. Všichni jsou stejní, tihle frajeři co chodí na umělecký školy, všichni jsou na chlup stejní, protože je spojuje ten důvod proč tam chodí.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter