Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dual
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 19.7.2017 (12:32:05)


 čtenář kritik - 20.7.2017 > čtenář> Autor nemusí nic sám od sebe posouvat pokud bude mít za a) talent a za b) bude přirozený sám k sobě. Něco posouvat nebo tříbit styl jak se taky říká je podobné jako si koupit velkou mrkev a strkat ji sám sobě do prdele - což prej nemusí bejt úplně špatný pro mužskou prostatu? :D Nevim, každopádně tento autor má od základu znásilněné vědomí ohledně toho proč a jak tvořit, ve vztahu ke mně, jak dokazují naše jiné diskuze které mi mimochodem čim dál tím více připadají zbytečné protože začínám mít pocit plýtvání časem. On dělá umění pro sebe a svoje bližní a aby vyplnil čas a taky asi díry ve své duši nebo co, podle toho to taky vypadá. Je nové umění a nové umění. Křeslo ke kterému je izolepou přilepená diskotéková koule a ta zpívá, to je určitě něco nového. Je to však kvalitní umění? Problém je taky ve formě která třeba už kolikrát nedokáže pojmout obsah té doby ve které dnes žijeme a tvoříme. Psalo se tady o romantismu a je hezká představa chodit se stojanem na pole malovat jako Vincent, ale už jen když o tom píšu cítím jistou melancholii která inklinuje bohužel spíše tím patetickým směrem než něčím co by mě umělecky vzrušovalo. Chci říct, máme tu digitální technologie, 3D grafiku, pokročilou animaci.. netvrdím tradiční grafika je mrtvá, závěsný obraz je pasé, chci jen říct že tisknout různý tvary různýma barvama stále dokola jako kretén a čekat že se něco změní, to je prostě jeden přístup.. Hele já už fakt nemám čas se tady dále bavit, ta vzdálenost mezi náma (váma a mnou) je myslim patrná, až čas ukáže kdo jak dopadne, i když chápu že to není žádná soutěž. Mám ale rád tuto výhodu internetu, kdy si člověk může zdarma ověřit že stojí, díkybohu, na opačném pólu než většina. To je jediný objektivní ukazatel že jde správným směrem.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter