Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Future - Budoucnost
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 20.7.2017 (08:06:02)


 Pollock (Občasný) - 21.7.2017 > čtenář> presne tak a já se vůbec nerozčiluju i kdýž používám ostré slova tak jen protože platí na hrubý pytel hrubá záplata ale jinak to se mnu ani nehe já znám dějiny umění líp než nejaký chudáček který se snaží za každou cenu zařadit něco nezařaditelného a z toho plyne celá jeho nervozita je totiž nepříjemné když se někdo vymezí svou tvorbou tak že nejde napasovat do škatulky a pak se těžko "hodnotí" protože ono o hodnocení ani nejde spíš o přistoupení na ten fakt že nejsem na konci ale na začátku cesty a přesto mám za sebou jen samý kvalitní díla to nasere každého to znám z reality až moc dobře než aby mě rozčílil nejaký anonymní chudáček který si s tím neví rady :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pollock
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter