Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Artfull
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 12.7.2017 (23:25:09)


 čtenář kritik - 25.7.2017 > Pollock> O sobě a své práci zde mluvit nebudu - ty tu vystavuješ, ty chceš reflexi, mě do toho netahej, já tuto potřebu ze svého ega úspěšně separoval a to právě díky zkušenosti kdy člověk pracuje na rozsáhlejším a technicky komplikovanějším díle, kdy proces musí nutně probíhat za zavřenými dveřmi a autor musí hned od začátku zapomenout na jakoukoliv byť i jen dílčí kritiku a musí se spolehnout sám na sebe ve všech ohledech. Tímto se umělecké ego nádherně vyhladoví. Jako člověk jsem sice pořád zkurvený, ale to nevadí když si můžu svoje frustrace vybít na tobě a ostatních, že? :D Ne, klid, dělám si prdel.. i když v tomto třeba spočívá moje dualita? Hlavně aby vzkvétalo dílo, to že chcípnu sám už je naprosto přirozená myšlenka a že nebudu mít do konce života normální vztah je taky jasný jako že vyjde slunce, už si zvykám i na to že se nedokážu s lidma bavit normálně anichž bych se někoho dotknul. Je mi zle ze všech lidí a ze studentů a uměleckých škol mi je neskutečně zle, spíš je to takové opovržení nad jejich slabostí, ale ten důvod je přesně opačný než jsi napsal - oni se právě že nevymezují, i když k tomu může ta falešná umělecká mentalita která tam v té králíkárně vládne přispívat, oni se nesnaží tvořit proti pravidlům, dělají přesný opak. Dobrovolně se stanou členy instituce kde si vytvoří vlastní společenský ekosystém s fungující hiearchií včetně vztahu učitel-žák, kde existují pravidla a povinnosti a nějaký cíl studia, něco jako dizertační práce ale ve formě obrazu nebo sochy. Přijde mi to naprosto absurdní, ale pak taky není překvapující jak končí osudy většiny studentů těchto škol. Tvorba odráží naprosto všechno, naprosto, i to v jakém prostředí vznikala. A když bych měl malovat svoje mástrštyky v místnosti kde za mnou si odkašle zhulenej pičus s dredama tak bych mu musel vrazit štětec do oka. Něco jiného to bylo v dřívějších dobách, kdy nebyl internet plný příruček jak malovat, přístupné digitální reprodukce snad všech děl historie, v dobách kdy si student nemohl dovolit kupovat vlastní umělecké potřeby protože nebyla práce a prostě si buď byl hotový malíř nebo si šel kácet stromy do lesa a po práci se musel starat o svých osm sourozenců.. Dneska si každý může dělat co chce a v tom je ten paradox kdy se mladí lidé doslova topí ve svobodě, protože těch možných rozhodnutí je tolik. Umění spočívá ve výběru a v souslednosti věnovat se jedné činnosti - možná proto odumírá lidskost, protože jako vlastnost která by měla jít stranou na ni taky u kdekoho dojde..
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter