Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dual
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 19.7.2017 (12:32:05)


 Pollock (Občasný) - 25.7.2017 > čtenář> víš jsi fakt marný protože jak jsi uznal odsoudil jsi i moje věci které jsi nikdy neviděl tak teda těžko můžu udělat něco co by se tobě zavděčilo že? prostě jsi magor který nemá nic než pár teoretických znalostí což je naprosté hovno bez talentu nebo potřebné sebekritiky..prostě nenávidíš moji osobu a můj život a jak jsem napsal takových jako ty potkávám denně mraky ..nemůžu ti za to že jsi se sebou nespokojený už to pochop nikdo ti nebrání natřít mi to a ukázat ten tvůj nesmrtelný koncept který nikdo nedokáže udělat v tom jsi stejný jak akdemici kdybys chodil do školy tak bys to věděl..věděl bys že tlápeš stejné hovna jako oni protože už pro tebe všechno bylo objevené ale pro mě ne synku já mám oči dokořán ne jako ty vychcané dírky do lebky v tom je mezi námi propastný rozdíl a ty to víš líp než já tak se klidně přestaň snažit protože moje snažení to opravdu neposune nikam ;)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pollock
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter