Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Genesis z kolekce Schémta zapojení
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 2.8.2017 (00:32:59)


 čtenář duševní mrzáček - 3.8.2017 > čtenář> Ani nevím, jak ta poslední díla vnímat. Jsou nezvykle barevná, na druhou stranu technikou se to vysvětluje, to máte pravdu. Pokud ale tupý divák nepochopí, že to je "monotyp", uvidí na první pohled zeď od bovala a to vám zřejmě uniká, v zajetí toho, že jste ten tvůrce. Takhle vypadají skutečně náhodné pokusy začínajících "tvůrců", kteří to prostě chtějí jen zkusit, jestli v tom máte egypt, nebo tajemnou ženu, nevidí. Nerozčilujte se tak strašně, za tohle může internet. Něco vypadá jako že boval vyfotil zeď a pohrál si v editoru, něco jako výtvor čtrnáctileté dívky o výtvarné výchově a něco jako náhodná čmáranice. Přitom je to grafika a ano, má to význam, ale spíš pohromadě vedle sebe, pak je to snové, až pohádkové. Na vaše jednání až nezvykle něžné. To mate.
Tak jenom abyste si byl vědom, že to skutečně působí na první pohled, že jste se zbláznil. Ten blázen se zbláznil. To víc už snad nejde. :-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter