Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jednorožci
Autor: careful (Občasný) - publikováno 6.7.2017 (00:49:48)


 abstraktní tvoři (Občasný) - 4.8.2017 > abstraktní tvoři> asi bych (si) to shrnula že to jak bude kdo něco tvořit je ovlivňovaný neustále spoustou vnějších i vnitřních faktorů které si ani nemusí autor všechny uvědomovat -- a pak taky autor asi nechce zamrznout ve fázi která mu "vyhovuje" (co to je) ale jde do rizika včetně toho že třeba udělá chybu, může si dát úkol který je mu vzdálenější, zkoušet co s tím dokáže udělat.. -- nebo může systematicky pracovat na něčem "stejném" pokud má pocit že "se" našel, ale i tak je to třeba jen jedna z fází.. -- nakonec, při té práci se neutvrzujete v nějakých "teóriích", ale spíš ze sebe vystupujete pryč, jde o tu skutečnost, kterou vytváříte / nacházíte / opouštíte, s tím, že obraz má své vlastní já a autor jen něčemu napomáhá.. ale zároveň tu věc můžeme zkoušet vyjádřit jinak, snažit se rozšiřovat si pohled (a že obraz "udržuje" všechno, celou škálu, celou neuchopitelnost).. ale samozřejmě, nevím, každý to má jinak. mějte se.)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli abstraktní tvoři
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter