Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rectangle
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 1.10.2017 (11:22:09)


čtenář Lugones - 4.10.2017 > Asi jsi mě nepochopil, nejsem odpůrcem abstrakce a přívrženec realismu, proč hned tak černobílý pohled? Ani nechci abys uznal že mám pravdu, jen jsem se ti snažil naznačit, že mezi realismem a abstrakcí je škála stejně bohatá jako mezi dvěma barvami, a rozhodně je snažší (a taky zbabělejší) stavit se dobrovolně na úplný kraj ať už v kterémkoliv z těch dvou směrů, v tomto případě vystupovat jako tvůrce myšlenkově neuchopitelného absolutna, tvůrce který nekontrolovaně přenáší city a emoce. Ona pak ta kvalita díla taky ani nejde nijak změřit nebo zhodnotit a taky hádej co, taky k tomu ten tvůrce nemusí nic umět díky tomu jak jsou detaily i celek subjektivní, protože v abstrakci přece nejsou žádná pravidla jak tvrdíš, není zde nic o co by ses objektivně mohl opřít a reflektovat práci i kdyby jen sám pro sebe. Je to stejné jako by tady vystavoval malíř jehož hyperrealistické malby jsou k nerozeznání od fotky - mohl by sis s ním podat ruku a právě proto že stojíš na opačném konci jste si tak blízko. Co třeba tohle, co soudíš o této práci? Je to realistické, je to abstraktní? Přenáší to city, je to dobré nebo špatné? https://goo.gl/QmiK9n . Vedle toho tady ty ukazuješ svoje mravenčí chodbičky a mluvíš o emocích? Stojíš jen krůček od prototypu umělce-magora který si dá lsd, pustí si na pozadí šamanskou hudbu, máchá štětcem po plátně jako ichtyl a pak to označí jako geniální autentické umění - a proč? Protože přece přenesl do obrazu své emoce!!! Ano, přesně to udělal - měl uvnitř sebe totiž tooooolik napětí, a to napětí muselo ven, a prostřednictvím své energie přenesl všechny své pocity do obrazu, to je jasná věc, jinak to přeci ani nejde!! A vy nic nevíte, vy jste si to nezažili, já to vím protože jsem tam ty emoce přenesl!!! Realisticky jsem maloval v mládí, teď jsem dospěl k abstrakci, to je jediná přirozená cesta!!! "když si bereš do huby abstrakci nemůžeš mluvit o konkrétních prvcích a už vůbec ne o konkrétních smyslech" - přesně tak, dílo které bylo postaveno z ničeho - žádné konstrukční prvky, jen ten celek a absolutno, rovněž žádný cíl nebo ambice... No, už seš hodně blízko příteli, hodně blízko... ta absolutní abstrakce je nic, jen sedět na gauči a čumět do zdi, tak proč se obtěžovat a vůbec něco tvořit?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter