Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rectangle
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 1.10.2017 (11:22:09)


 čtenář Pollock - 6.10.2017 > čtenář> to je snadný všechno pramení z jeho dětství jeho matka nejspíš byla kurva která se před tímto děckem jebala a proto ten jeho přístup k ženám a kecy o perverzi a ženské umývající štětce velkému umelci manželovi to co sám nezažil a zažít by chtěl ale stejně toho není schopnej a vlastní fotr ho nejspíš řezal nebo ho mlátil jinej chlap a proto ty dominantní tendence a kecy o emocech pod kontrolou ..zajímavé je ovšem hlavně to jak mluví o izolaci a tvorbě v izolaci ale to je také věc kterou nezná protože kdyby ji znal věděl by že to jednal není naprosto nutné a že se člověk v takových podmínkách jednou vyčerpá takže ty všechny jeho žvásty jsou je bohapusté představy o věcech kterým sám nerozumí a už se uchyluje k urážkám na moji osobu protože on je zvyklý urážet tvorbu druhých tím nejjednodušším způsobem protože ví že lidi jsou přecitlivělí když se mluví o jejich výtvorech a u mě narazil takže se může posrat a chytl se té konrkétní věci kterou jsem mu schválně nahrál a to emoce před obrazy - on by je rád měl taky protože si je vědom že takto vnímat umění nedokáže a chytl se toho jako hovno košile aby si dokázal svoji absolutní pravdu takže ne že nechápe že pravda je jinde ale je to ubohá závist a to taková že tím jak lamentuje na mé techniky které si opravdový tvůrce má vymyslet vlastní tak to je věc kterou nikdy nedokáže a sere ho naprosto nejvíc takže je schopnej radši označit lidi kteří to tak měli jako Pollock a Boudník za zbabělce to je přece jasný vztek chudáka který se sice odvolává na historii a má kecy o konkrétní abstrakci ale rpávě u lidí jako je Pollock se těžko dá o takových podobně uměle vytvořených konceptech mluvit takže je fakt jen nadrcený nějakým blbem kterýmu nejspíš lezl na škole doprdele ale ten s ním vyběhl takže se považuje za zneuznaného umělce s větším talentem než má kdekdo proto si tak nádherně protiřečí když vytahuje tradiční umění a akademický přístup k abstrahování (což jsou ty nejhorší hovna) a tvorbu lidí jako byl Pollock což spolu naprosto nesouvisí ..má v tom takovej bordel že v posledním komentu už mele z posledního a háže všechno do jednoho pytle..musel bych mu opět vysvětlovat že emoce před obrazem a v životě jsou naprosto něco jiného že já nejsem schopnej jiných slz v životě než před obrazy, ale to je házení perel svini takže to radši napíšu vám i když je mi jasný že na to bude zase reagovat ten chudáček ;) on nutně potřebuje mít pocit že je důležitý protože mu ho nedala vlastní rodina tak tady bude tvrdit že já a i ostatní sem dávají svoje věci jen a jen kvůli němu i když názor debila kterej v životě nedržel tužku je pro každýho minimálně bezcenej ale toi zase skončí urážkami a jeho hrou na absolutní pravdu protože mu nedochází že jen blbec dělá odsudky a žádnou pravdu mít nemůže tak mu dopřejme aspon to že ho tady strpíme protože jestli je jeho existence životně vázaná na takovýto ubohý a upadnutý webík tak to musí být pro mrzáčka strašný život a než že my nemůžeme žít bez něj ale on nemůže žít bez toho aby dostával výprask od lidí jako já.. je to obyčejný masochistický chudáček se sadistickými sklony ;)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter