Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rectangle
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 1.10.2017 (11:22:09)


 čtenář pryč z divadla - 7.10.2017 > čtenář> :) Že ses chytla těch blbostí jako autíčka z lentilek, to taky o něčem vypovídá. Píšu o základních věcech. Nemůžeš tvrdit že chlapi a ženský jsou stejný, to je sice to co se ti snaží společnost namluvit, ale k ničemu dobrému to nevede. A snad nechceš ženy degradovat na otrokyně estrogenu. I když samozřejmě mnoho věcí s tím estrogenem souvisí. Ženy prostě mají v sobě mateřský instinkt, dokonce i holčičky ho mají, asi s tím souvisí jejich citovost, empatie, neagresivita. Jenže dnes to ženské popírají stejně jako ty a ve jménu feminismu to zahazují. A s dekorativností souvisí i to, že ženy chtějí být krásné a to samozřejmě i tím co dělají a jak to dělají. Pokud tedy tvoří, chtějí aby to jejich umění bylo krásné - takže tolik ženských si maluje ta svoje zátišíčka, kde jim jde jen o estetiku, nebo nějaké spontánní abstrakce, kde dají průchod svým citům. Jasně že zjednodušuju, každá žena je jiná žejo, ženy můžou dělat i dobré obrazy, ale málokdy budou dělat obrazy výjimečné. Ale - výjimečné to může být, pokud tu ženskost (citovost, mateřskost) v sobě nezadusí a obrazy jí budou prostoupené, protože v tom je jejich síla. Ale málokdy budou dlouhodobě racionálně analyzovat svoje myšlenky, pohnutky a cíle, a s tím pak přistupovat k obrazu, vytvářet nové techniky a nové přístupy. Jsou víc na zemi. To uzemnění, usazení, domov, to prostě mají od pradávna v sobě, udržování chodu jeskyně, nemůžeš jim to odpárat. Samozřejmě míra toho se u každé ženy liší, ale nějaký základ tam je. Stejně jako jsou si v něčem podobné všechny stromy a v něčem zase úplně jiné.

A ten cit, ženy ho samozřejmě můžou dát do svýho umění, jenže jim to většinou nebude stačit - chtějí ho dát člověku a pokud chceš být opravdu poctivá tak si musíš vybrat jen jedno, čemu věnuješ všechno. Buď umění a samotu, nebo muže a rodinný život. Pokud si žena vybere obojí a zároveň nechce dělat kompromisy, tak má před sebou velmi těžkou cestu a zaslouží si respekt, ale je logické že ne každá bude chtít jít těžkou cestou.

Navíc je současná společnost pořád nutí do dvou životů, jednak přijmout tradiční roli a založit rodinu, být citová a pečující, a zároveň být chladně uvažující a efektivně pracující a být v jakémkoli oboru na stejné úrovni jako muž - což je naprosto nesmyslné a stejně tak je nesmyslné to skloubit. Takže společnost páchá skrytý násilí na ženách, zaštiťuje to utopickou rovností která je stejně nefunkční asi jako současnej hyperkorektní pseudohumanismus, a všichni jsou spokojení.

A nepodsouvej mi nesmysly. Ženy vůbec nemají vychytávat všechno, já po nich nechci vůbec nic, nemusí dělat nikomu a ničemu matku (ani metaforicky, když myslíš tu hrstku která mateřský instinkt nemá), jen jsem proti tomu jak se je tahle společnost snaží deformovat a sedřít z kůže a přitom jim nalhává jak je vlastně chápe a jak jim pomáhá.

Ty vole emoce a pocity, no jo měl bych dospět, to uznávám.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter