Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NA TÉTO ZEMI
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


j.f.julian (Stálý) - 3.11.2017 > MYstikusi, i VY, někteří nepřihlášení nekompromisní kritici. Zatímco moji Veřejnou VÝZVU Járovi... shlédne v brzku 1000 čtenářů, druhou část TROTLŮM - zúčtování-K OTEVŘENÉ VÝZVĚ přečetlo zatím jen 81 zvědavých. Já ji musím znovu DOPORUČIT!!!
Protože se situace na Totemu nemění, protože např Mystikus (kterému mimořádně nebyla adresně určena) ji neohodnotil, stejně jako DÍLO VYSOKÉ JEMNOSTI A FAJNOVOSTI, tedy - JSI ZBYTEČNÝ!-číslem nejvyšším-1.
Protože se tam dozví jak dopadla má podaná ruka nýmandům a chvástalům, kteří dokážou jen urážet, zesměšňovat a prskat citoslovce. (KONEC nakonec dopadl jinak, přerušil jsem svůj boj s TROTLY jen na chvíli-mně je totiž do vínku dáno bojovné srdce a boj s větrnými mlýny je mi předurčen.

ukázka z TROTLŮM-Zúčtování...¨ Dalším takovým spolkem kritiků jsou různí pederasté, onanisté, sexuálně frustrovaní zoufalci a ubožáci, kteří vyžadují pozornost za každou cenu, melou nesmysle o čemkoliv, jen né k věci-k dílu, chtějí se zahřát v odlesku pozornosti a úspěchu jiného, někoho s vlastním názorem. Ti jsou ducha mdlého, rozumu jednoduchého až slaboduchého a to jsou exemplární hnidopichové. Vážení-buď vám bylo shůry dáno nebo ne! Když něčemu nerozumíte, zkuste se slušně zeptat. Básně se sice nevysvětlují, ale když vidím snahu tvořit, tak pomohu, poradím a odpustím. To je zase výsadou těch s Velkou duší. Chápu však, že většina z výše jmenovaných exotů vůbec netuší o čem mluvím, protože jediné, co si z mých slov vezmou, je, že jsem je samotné prohlédl, odhalil jejich smutné dušičky, že do nich vidím jak do hubené kozy, že byli přichyceni v nekližé a tudíž se budou bránit, samozřejmě jen tak, jak jim inteligence dovolí, což znamená, že si počtete... Možná ještě s gustem přidají nějaký překlep, protože oni bývají velikými češtináři! ---------------------------------------- „To místo v člověku, kde schází zkušenost, by mělo být naplněno taktem a tichou pokorou! U mnoha lidí je však naplněno neurvalostí a blbstvím!“ J.F.J. (2015)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter