Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BŘEZOVÉ LISTÍ
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


 čtenář sylvie - 29.11.2017 > j.f.julian> Zdá se mi, že vám uniklo, že jsem reagovala na čtenáře, ne na vás. Můj předchozí komentář vás spíš bránil a pokládal otázku, proč u vás přistává tolik nesmyslných "nekorektních" reakcí. A co takové reakce přinášejí lidem, kteří je píšou. Jiný komentář jsem vám nikde nezanechala. Z vaší odpovědi mám pocit, že je to od vás opravdu nějaká stylizace, možná psychologický průzkum, nebo zkrátka jen pokus o provokaci. :) Ale zřejmě si to idealizuju a vy to myslíte opravdu vážně - to je smutné, že se necháváte ovládat zbytečnými emocemi, které nemají racionální základ. Můj komentář neměl záměr ublížit vám ani nikomu jinému - ten váš ovšem takový záměr má, ovšem je to spíš roztomilé než cokoli jiného. Nenazvala jsem vaši práci "nekvalitní poezií", ale "nekvalitní tvorbou". Poezie samozřejmě nemůže být špatná, protože je poezií. Tvorba ale může být dobrá i špatná, a snad každý člověk občas vyprodukuje i špatné dílo. A nakonec je lepší zrealizovat i "horší" nápad než žádný. Je nutné neustrnout. Označení za "nekvalitní tvorbu" nemusíte brát jako nějaké znevažování vaší osoby. Představuje to určité zjednodušení mého náhledu na vaše psaní - jinými slovy bych mohla označit vaši tvorbu za archaickou, křečovitou, patetickou, ale je samozřejmě možné a pochopitelné, že právě taková tvorba je vaším záměrem. Z mého pohledu se takový způsob psaní vzdaluje současnému světu, ale jistě má hodnotu v tom, že je pro vás cennou arteterapií. A jistě je mnoho čtenářů, kterým právě takovéto texty vyhovují, nacházejí si v nich něco důvěrně známého, nechávají se nést náladou, souzní s obsahem i se způsobem vidění a psaní.
Přeju hezké dny.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter