Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MÁ SNÉHOBÍLÁ + PO TRYZNĚ
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


kristína z nuslí (Občasný) - 7.12.2017 > Nedá se bez tebe žít. chtěla jsem tě poprosit, vezmeš mě říště meti ty umělce? jsi z prahy, patříš mezi ne, prosím. ráda bych poznala: adolfa borna, tomáše v pokluse, kucku bílou a kucku vondráčkovou- hokejistovou.
a až mě jim budeš představovat, budež mě držet za ruku, ať vědí,čuráci jedni, že já jsem víc než oni, když ty mě máš rád, ty, jenže je všechny znáš. pak bych se chtěla project metrem. znáš se i s revizorama? ty určitě jo. a chtěla bych se svést i tou lanovkou na vítkov, ale jenom nahoru, dolu bych se bála. četla jsem, že v praze je čtvrt modřany. u nás jsou taky jedny modřany. nevíš jak je to možná. asi je spojuje podzemní řeka. ale nejlíp s tebou bylo v barmě. řikals jen, chran mě, chran mě, a já tě chránila, kozama mlátila, slyšíš to julýne, já ani nechci básnit, ale když píšu tobě, jde to ze mě samo, jako ta nudle, vzpomínáš, to byla legrace, jen ta pani co se na nás dívala řvala strašný věci o těch prasatech, ale byla to asi nějaká svině, ne my prasata. taky jsem ti chtěla koupit auto. ty už si mi jich koupil tolik, že si řikám, že bych taly jedno měla, ale máma furt že mi na to nedá, tak počkámna vánoce a prodám všechny ty ponožky co dostanu pod stromeček a pak ti to auto koupim. ale sex s tebou musim. a příště si při něm zas necháš ponožky, jo? to mě stašně vzrušuje, trenclýn v ponožkách a v kulichu a v posteli a v prdeli. stejně jsi kokot, miluju tě.

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli kristína z nuslí
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter