Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MODRÉ BODLÁČKY
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


 Čtenář - 16.12.2017 > j.f. julian> nesmutni juldo, tvoje kroupové jelítko je jistě živé stále dost. měl bych pro tebe zakázku. tady vedle bydlí skejtáci a tateří všichni takový mladý klucí a že by prej chtěli nějakýho borce, co by je zaučil, a jejich holky že by zaučil do sexu, porád o tobě básněj, myslim že na óčku se o tobě dozvěděli. já jim řekl, že ještě žiješ - nevěřili! prej taková legenda ještě žije - no, žije, soustavně na jednom serveru vyhrožuje smrtí, ale už to dělá deset let... a oni, to je jedno, jen nám ho dohod, my mu i zaplatíme, komu jinému by js,e svěřili svá děvčata, jen jemu, on umí. a to nevadí, že se k jeho kroupovému jelítku budou vracet, hlavně když je něco naučí a my z toho budeme něco mít. takto mluvili, všichni ti chlapci, rukama lomili ke slunci a prosili.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter