Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
židle
Autor: Tadzio (Občasný) - publikováno 7.8.2018 (04:30:53)


 Čtenář - 8.8.2018 > neandrtalec> opravdu???? no tak to děkujeme za důležitou informaci bez které bychom nemohli žít dál a která je pro nás tak nová jako že Vincent si uřezal ucho , ještě to jsi nám zapoměl sdělit ty pičuse ..ty jsi přesně typ člověka kterí si z umění pamatuje leda co si kdo uřezal a kdo se jak zabil ale díla těchto lidí nebudeš znát ani jedno toje naprosto běžné u většiny toho debilního stáda co běhá po galeriích a hraje si na mudrce..nejspíš si myslíte že ty velké tvůrce z nich udělaly jejich sebevraždy a excesy jako že si občas něco udělali ale opravdu není vina těch umělců že nejste schopní vyjmenovat víc obrazů než jeden maximálně dva protože klidně vsadím svůj majetek na to že jsi žádnou takovou židli od Van Gogha neviděl jen jsi to někde četl a teď tady budeš chytračit stejně jako ten pičus Ctihodný což musí být tvoje druhé alterego jak tak sleduji jak jste si podobní v tom že všem dáváte lekce z dějin umění o kterých víte takový hovno že se mi chce blít jinak bys věděl že židle se kreslí jako jedna z prvních věcí v kurtch a prvních třídách uměleckých škol takže kdyybys aspon něco věděl o tom co se děje v umění tak bys musel napsat že židli ve svém pokoji maloval uplně každý a to by teda každý mohl být Vincent stejně jako když namaluje slunečnice že? to je opravdu logika hodná člověka co žere po ránu kilo prášků aby udržel moč a hovna a litry opiátů aby se mohl jít vyblít na internet jinak si tak vypatlaný mozek neumím vysvětlit fakt jim řekni ať vám v tom důchodcovském doupeti kde se ctihodným a bovalem bojujete kdo bude první u počítače a mlátíte se berlemi dají nejaký uspávadlo po kterým už budeme mít všichni pokoj jako od Zemana se kterým to máte asi stejně blízko ..myslím konečně konec :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter