Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
HLÍNA NEW - blíží se 13500!! díky Inko, máš u mě lupen na strip zdarma! Díky že jste se zas rozjeli-julián má u básně Mí mrtví už jen 250 zhlédnutí náskok!
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 7.1.2019 (09:26:40)


 analfagot (Stálý) - 10.1.2019 > posledni_inka> HOHÓÓÓ!
Milá, tvému čtení neprospívá zřejmě nic, kromě FB!
Ty jsi typický příklad amatérismu.
Musíš hledat chybu JEN a JEN u sebe!
Prozradím ti TVŮJ problém, protože sama ve své neskonalé pýše bys na něj nepřišla!
TY NEUMÍŠ básně číst, natož recitovat!
Toť faktum. Jdeme dál...

Tak předně, děvenko, kdo ti řekl, že se snažím o Vázaný verš?!!!
Já píšu rým rozházený aĺa jfj, což už je forma sama o sobě, kterou rádoby kritici neznají, avšak báseň je zcela spořádaná, s naprosto hladkým čtením bez nejmenšího zadrhnutí!
Ty jsi patrně zvyklá na říkačky z FB a nic jiného přečíst neumíš, ale to je tvá chyba. Musíš zkusit ranného Seiferta, Hálka, Gellnera ap.

Vem si to pro sebe jako POUČENÍ o rýmu, o psaní básně existenciální, o své naprosté jednoduchosti a nesoudnosti.
Než začneš plést takové hovadiny musíš něco umět.
Do té doby se uč!

Všiml jsem si, že jsi začínající autorka, která se zatím dostala jen k lehčí formě poezie, tedy k volnému verši.
OK, i ten se musí umět!
Pamatuj, v poezii nezáleží na formě, když je báseň skvělá. Příklad je zde j.f.julián, který je bezpochyby tím nejlepším, co nejenom Totem, ale i česká poezie současná nabízí.
Doporučuji studovat a pilovat.
Chceš-li se opravdu vzdělat, tak se Pravidla pro jakési poučení nauč, ale hlavně se jimi neřiď.
Jsi-li poeta, tak ti vše dá cit.
Přečti si všechny mé básně a až ti půjdou skvěle do úst při recitaci-což je důležité, tak se ozvi a já ti poblahopřeji!

Nebuď uražena, ani smutná, nikdo učený od začátku nebyl. Poslouchej na youtube básně klasické, např Wolkerovu Baladu o námořníku v přednesu Zdeňka Štěpánka a ta tě navede k recitaci a pochopení rýmu, přednesu.

Jestli ti tato má stať mepomůže a budeš dál žít v bludu, tak nezbývá než říci - není každému dáno.
Poezie není FB, s kterým si ji pleteš.

PS: nesmíš dát na kritiku lidí, jako je Jára vopičák, kteří také nikdy nic nenapsali a také poezii vůbec nerozumí.

Díky za tvou zbytečnou návštěvu, ale třeba bude prospěšná alespoň tobě, jestli ovšem nepatříš k FB chátře, která má k poezii asi tak daleko jako frigitka do mokrého orgasmu.

Rád jsem pomohl, anál. p. s. ještě nastuduj slova jako POKORA a HNIDOPICH, s takovýmto přístupem k tvorbě autorů je totiž budeš slýchávat často a jak vidím, zatím ti nic neříkají!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli analfagot
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter