Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
HLÍNA NEW - blíží se 13400!! díky Inko, máš u mě lupen na strip zdarma! Díky že jste se zas rozjeli-julián má u básně Mí mrtví už jen 250 zhlédnutí náskok!
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 7.1.2019 (09:24:40)


j.f.julian (Stálý) - 10.1.2019 > Anále, díky za upozornění na INKU.
Napadlo mě, jestli to nemá znamenat indiána, ale to je fuk jestli to je žena či muž.
Nerozčiluj se!
Já jsem už za tím. Je to jak jsi mě citoval, prostě Poezie „je“ úplně rozseká.
Oni ji neznají, neumí ji číst, česky řečeno - znají HOVNO a přečetli si pár formulek, které jim pouze vydlabaj mozek.
Když jsi bet talentu, nic neumíš, tak kritizuješ...
Kdo něco umí, je soudný a hledá chybu u sebe.

Přesto, nezlob se, tento její-jeho příspěvek nepatří do MÉ rubriky o Největšího blba.
Tedy zatím, uvidíme zda to zkousne, či zda se projeví jako hysterka. Třeba pak...
Protože on-ona neví, že KOMENTÁŘE hovoří především o KOMENTUJÍCÍM, v minimální míře o díle. Zde se ukáže jak je autor navýši.
S tím FB máme pravdu oba.
Toť zatím vše, píšu báseň a doufám, že ji budou číst jen lidé, kteří už nějakou tu poesii znají a nezmate jim palici. Buď rád i za tyto pitomé komenty! Budeš díky jim známější, lidé jsou v podstatě nepřející a když uvidí, že si mohou přisadit beztrestně, tak tě budou víc číst, a o to nám přeci jde! JÓ a nepřeháněj to s chválou na moji maličkost. Znáš to, čím větší chvála nebo naopak kritika, tím víc se lidé obrátí (bezdůvodně) kontra! viz Babiš a Dementní blok!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter