Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O KRITICE II. + aktualizace...
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 13.1.2019 (09:46:52)


čtenář Policie - 18.1.2019 > Přečetl jsem začátek: Duše autorů, poetů, jsou citlivé. Řídíš se tím taky, když čteš básně někoho jiného? K jedné básni jsi napsal, kopíruji: "Nezlob se, ale to je sranda? Řekni, že ano, zasmějem se a půjdem vod toho! Protože, jestli myslíš vážně Noc v trojlodním chrámu instinktů, tak já jsem NEJVĚTŠÍ KRETÉN NA SVĚTĚ, a to fakt bolí. Já jsem toho v životě tolik nevypil než ty jsi nacpala blbosti do jediného poutavého verše. Kdybych na to měl, tak jdu chlastat. S TEBOU SAMOZŘEJMĚ, PROTOŽE S TEBOU MUSÍ BEJT FAKT HLÍNA!"
...a to je spíš mírnější případ tvého způsobu "kritiky". Jak tedy taková "kritika" prosím souvisí s vyznáváním myšlenky, že Duše autorů, poetů, jsou citlivé?

Toto je racionální dotaz vznesený bez emocí. Prosím o racionální odpověď (nebo žádnou), prosím neplést sem řeči o závisti, nenávisti, hysterii, hnidopichách a podobně. Děkuji pěkně. Zdraví Policie Tototéma.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter