Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O KRITICE II. + aktualizace...
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 13.1.2019 (09:41:53)


 j.f.julian (Stálý) - 19.1.2019 > Nadšený čtenář> Díky, někdo tu psal, že je „vejš“ než na Totemu.
Já byl asi na všech litweb, ale nic takového jako ALS (amatérský literární server), který je vejš není!
Většinou si ho založí někdo, kdo chce být obdivován ve svém stylu a umění a když mu tam dáš skutečnou poezii, tak se na tebe ostatní vrhnou a čekají jen na záminku, aby se tě zbavili. Když jim dokonce rozebereš jejich výtvory-protože rap není báseň, tak supí vzteky a ty buď odejdeš a nebo tě prostě zruší. A abych někomu kritizoval díla, kůli tomu tu nejsem, to dělám jen na požádání nebo jako odvetu (což zní jako msta), ale já jsem prostě dobrák, tak i v té reciprocitě jsem velice opatrný a slušný.
Před 20ti lety mi to vadilo, ale přiznejme si, že před 20ti lety jsem byl drzý fracek, který si myslel, že umí psát...
Teď vím, po 5ti zážitcích z klinické smrti, že pokora a vědomí, že víš víc než ostatní, že vidíš dál ti dávají sílu a převahu, kterou žádní trotlové narušit nemohou.
Také vím, že nic neumím, že se pořád učím a přepisuji, a protože jsem důsledný, tak se konce, tedy hromadného vydání knih, asi nikdy nedoberu.
Doteď jsem je rozdával jen příznivcům, kteří o ně stáli-cca 500ks...
Už to nedělám, protože zase opravuji...

Jediný VEJŠ pro spisovatele, básníka, pisálka - je napsání knihy. Pak existuje něco jako vydání-úspěch u čtenářů, kritiky a další kniha.
Já jsem knihy napsal, úspěch ani peníze mě od jisté doby nezajímá (vše už jsem měl a nestálo to zanic), takže se můžeš ptát, co tu vlastně dělám!!!
A já rád odpovím, protože vím, že nejenom tobě...

Já jsem už na odchodu a ALS jsem povinován poděkovat!
Jsem tu i ze zištných důvodů, což je z KRITIKY I+II patrné.
Jsem tu, abych odstranil některé své chyb v psaní, vylepšil své básně.
ANO, 99% komentářů je pro mě nepřínosných. Chvála-ok, potěší, urážky-ok, ukazují na lidskou Malost-jak tam zazní jedna, už to nečtu dál.
ALE!!! Dnes už kritiku přijímám a zkoumám, jestli náhodou nemá dotyčný pravdu. Víc čtenářů víc vidí, zkušenost některých je víc než samostudium.
Řekl bych přímo, že zkušenost dělá řemeslo! A pak trocha talentu, ale hlavně cit, láska k poezii, Velká duše - a to naučit nelze, to ani neopíšeš, ani neukradneš.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter