Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O KRITICE II. + aktualizace...
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 13.1.2019 (09:41:53)


 čtenář Tototéma - 20.1.2019 > j.f.julian> Díky za odpověď, ale stejně jsme se mnoho nedozvěděl. Nechci se zajímat o to, co si autoři píšou ve vzkazech, zajímal mě konkrétně soulad nebo nesoulad názoru, že Duše autorů jsou citlivé, spolu s tím, jak necitlivé mohou být tvoje kritiky jiným autorům. Ty se obhajuješ tím, že autorka si začala, pokud ti dobře rozumím. Myšlenkou, že je třeba být ke všem citlivý za všech okolností, se neřídíš. Praktikuješ tedy oblíbenou českou dvojtvářnost, nebo dětskou hru na pískovišti - ve stylu: "Ty Inko jedna, zničila jsi mi bábovičku! Co na tom, že ses jenom špatně koukla a omylem do ní vrazila, nebo jsi ji pohladila a nevěděla, co způsobíš. Já teď všechny tvoje bábovičky rozmetám a budeš mít tolik písku i v očích, žes to ještě neviděla.". - je tvoje taktika. No, mně do toho vlastně nic není. Škoda jen, že aspoň nepíšeš lepší texty - které by tě přesahovaly. Jak je možné chtít psát poezii, pokud tě ovládá pocit, že jsi výjimečný a že kolem tebe primitivové? A existovat s nějakými utkvělými vykonstruovanými představami o ženách? Být úplně zablokovaný vůči komunikaci? Ale pořád zbývá možnost, že to celé jen hraješ, jak tu kdosi podotkl, možná paroduješ určité životní postoje, třeba nesnášenlivé, manipulativní a rychle odsuzující... Ale možná jen chci být optimistický.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter