Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PAMĚŤ MÍST
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 16.1.2019 (08:37:12)


 Nadšený čtenář 2 (Občasný) - 22.1.2019 > čtenář> Ahoj čtenáři já jsem ti přece psal že se můžu plést a analfagot jak vidím přepsal Již na Jež takže moje dlouhé pojednání bude zby tečné přesto ti odepíšu i když mě docela zdržuješ a já nerad vysvětluji nepozorným piráteráristům to co je jasné. Takže vysvětluji že tě nikde nepoučuji jak si máš báseň ložit což zjistíš když si přečteš co jsem už psal nebudu se tukopírovat. Ty sis zkrátka ztvrdlošíjně odmítal připustit že by analfagotova takzvaná chyba mohla mít význam a chtěl jsi analfagota nacpat do pravidlí a říkal jsi tomu vážení jazyka. Ale je i možné se aspoň zkusit zamyslet nad celou básní četně místa které ti neposedí a zkusit aspoň na chvíli považovat takzvanou chybu za záměr a obohacení ale možná přistupuješ k některým básníkům a dílům s předem připravenými předsoudky a takoví čtenáři pak jenom hledají chyby a o poesii jim vůbec nejde? Já ti tu můžu vysvětit jak jsme četl když tam bylo Již a ne Jež samozřejmě řekl jsem si prvnotní význam je zájmeno takže Již jako Jež ale použitá čárka třeba nemusí znamenat že to básník z významu Již jako časového zařazení úplně vyvázal ale třeba to že tento význam je druhořadý nebo spíš podprahový podobně jako podprahové Jež vede k Ježkovi a Již třeba k Jižance tomu se říká asociálce to nás učili ve škole. Dále ze školy jistě víš že v poesii není interpoklice vždy shodná s pravidlemi někdo ji třeba vynechává úplně a někdo ji zase má jako zdůraznění pauz mezi slovy já třeba interpoklici nepožívám aspoň když píšu komnetáře píšu jak myslím a interpoklice mě zbržďuje a navíc čárky jsou krátké a ostré a to mě trochu děsí v zeměpise mě zase trochu děsí poledníci protože mi připomínají polednici od pana Erbena ale to sem nepatří. Velice ti děkuji za tvé skryté kultivační úražky takové věci jsou skutečným problémem dnešní soplečnosti a to přitom jen diskautuješ s vrtuální identiketou inu zřejmě se moc rád vážíš a to je potom těžké snad tě z toho nerozbolí záda hlava pata a všechno možné. Řepu ti dobré dny ahoj!
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Nadšený čtenář 2
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter