Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZMEŠKALÉ RÁNO
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 1.2.2019 (09:59:50)


j.f.julian (Stálý) - 2.2.2019 > cha cha, zasmál jsem se těm komentům, prý odstrašující... škoda mluvit, ti by spláchli do hajzlu všechny klasiky, pro takové je vrchol poezie, když Wimmer kurvil Ostravu, nebo co, už nevím, a Rytmus ap. Já jen nechápu, proč nás pořád čtou, když ví, co očekávat... a když už nám to jednou napíšou, proč to píšou znovu a znovu-to je dost ujetý, mně když se někdo nelíbí (Rytmus) tak už ho nikdy neposlouchám a hlavně mu nevypisuju na int, jak je blbej. Prostě je jakej je a to je ok, má své publikum, jemu by se zas nelíbilo třeba jak píšu já... je to o VELIKOSTI DUŠE, TOLERANCI, SEBESTŘEDNOSTI, O VKUSU KAŽDÉHO Z NÁS. a tady o poezii, kterou, jak je patrné z komentářů, už lidé skoro nepoznají a dávají přednost hnusu, který je jim bližší a kterému rozumí. Sorry kámo, že jsem si vzal na chvíli slovo, ty jsi totiž moc jemnocitnej!
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter