Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DRAČICE
Autor: analfagot (Stálý) - smazáno


analfagot (Stálý) - 21.4.2019 > Přátelé, vy nepřihlášení-rovněž vám oznamuji, že NEPŘIHLÁŠENÉ, stejně jako jfj nečtu, tak sorry, může za to 1 zbytečná zoufalka Anča Shemale Eman, která neodpovídá na dotazy a snaží se autory, kteří na rozdíl od ní něco tvoří a umí, pouze urážet, vláčena svojí záští, impotencí, závistí, ignorantstvím a blbostí, svým Pirátským a Sluníčkářským srabstvím, a tudíž na ní, a bohužel i na všechny ostatní nepřihlášené, házím bobana! Jinak to zatím nejde, ale vězte, že nejenom Diaz už vaří vodu na tu svini bez talentu, která se neumí nejen přihlásit a vložit foto, ale dát dohromady jeden rým, neumí pořádně česky a vlastně dodnes ta tlustá děvka neví, jestli je chlap nebo žena, jestli má zakrslého pinďoura nebo vobrovskýho poštěváka. Takže děkuji za pochopení! Rovněž vás všechny slušné Žádám, aby jste ji na mé a Juliánově stránce úplně ignorovali, nezapřádali s ní žádné pře, nenadávali té zbytečné a zoufalé Shemale a plně si užívali naší poezie! Váš Analfagot a jfj.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli analfagot
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter