Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VÍTĚZSTVÍ!!! +(OMLUVA?)
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 2.9.2019 (08:43:52)


čtenář divák - 3.9.2019 > Ahoj análfagote, ty to budeš vědět.
Už delší dobu mi to nedá spát!
Řekl bych, že jaromír f. julián je totožný s Jaromírem Soukupem z tv Barrandov, co ty na to?
Jak jsem na to přišel?
Oba jsou asi stejně staří, oba jsou miliardáři, oba jsou na herečky, oba píší básně (Soukup tedy spíš jednoduché říkačky), ale hlavně, oba mají informace, které normální člověk nemá.
Jestli jsi včera viděl nebo se občas díváš na tv Barrandov, tak zjistíš, že co napíše jaromír julián, to v podstatě říká večer Soukup.
Tak buď je julián jasnovidec, nebo je to stejný člověk!
Také si oba libují v mystifikaci a právu atd atd, kdyby to bylo opačně, že Soukup něco večer řekne a julián to druhý den napíše, tak bych chápal, ale sleduji to i na jiných webech-je to tak, jak říkám.

Tak co, odpovíš, nebo budeš mlžit. On totiž na webu Soukupa často je i julián, což je úplně na palici...
Jsem zvědavý, jestli Soukup dnes bude mluvit o tom, co sem dnes julián, resp. ty, přidal...
ahoj, Petr
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter