Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přáníčka SLUNÍČKÁŘKY - PF 2020
Autor: Otylá Bohuna (Občasný) - publikováno 25.12.2019 (13:43:27)


Otylá Bohuna (Občasný) - 27.12.2019 > Díky, mí věrní fanoušci.
Ano, jsem děvka i když jsem vlastně ještě nešprcala.
Ale rozhodně bych jí jednou chtěla být na plný úvazek!!
Vydělat hodně kaček, abych si mohla kupovat módu, mám totiž vybranej vkus, vy mamrdi!
zATÍM JEN LÍŽU KOULE TOMU NAŠEMU DEBÍLKOVI, CO NÁS PŘIVAZUJE DO KLECE, KDYŽ DĚLÁME BUGR A VŽDYCKY NA MĚ VYLEJE ASI LITR SEMENE.
Já si ale představuju, že to lížu Juliánovi, druhej v pořadí je Sagvan a třetí je Minář.
Někdy mám zvrácený sny o Fialovi s Kalouskem, že mi to nandávaj na trojici...
Ok, jdu se vymrskat, protože sem se docela slušně rozdělala už jenom tou představou jak Julda dělá LÁDO LÁDO!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Otylá Bohuna
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter