Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VZPOMÍNKO + jfj
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 13.2.2020 (14:23:35)


analfagot (Stálý) - 16.2.2020 > Díky, ok, o vlastním stylu... no, vybral jsem si juliánův styl, protože je mi nejbližší a vím, že mi s tím pomůže. Ty nevíš, že mi stále pomáhá, když nevím jak dál a nemůžu s něčím hnout.
Tu lehkost zdaleka nemám, ale je to k zamyšlení. Já jsem na sebe trochu pyšnej, v podstatě nedávno jsem byl na úrovni Bohuny... asi ten vlastní styl musí přijít sám, nevím, uvidíme, žádnou knihu zatím nechystám, taky jsem si vědom, že kopíruju, opisuju nebo, jak by řekla Bóža, vykrádám Juliána, ale aspoň s jeho vědomím. O ženskejch píšu dost a slovní zásobu rozšiřuju nejen z veršů, ale zejména z flámů s Juliánem, jenže to je kulomet novotvarů a vtipů, to si nejenom nezapamatuješ, ale na to nemáš kapacitu, podobně jako Zkouška na poezii.
Nebo se ZKOUŠKO PLETU A NĚCO NÁM KONEČNĚ vlastního PŘEDVEDEŠ???
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli analfagot
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter