Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K Totemu
Autor: Sallybill (Občasný) - publikováno 23.6.2020 (08:51:16)


Miroslavek (Občasný) - 26.6.2020 > Mňo, já jsem se ještě nevyjádřil. Autor tohoto, z počátku konstruktivního příspěvku, se nakonec opravdu projevil jako sluníčkář. Teda, jako falešnej hráč.
Já dávám za pravdu análovi a ne proto, jak to zas bude autor vysvětlovat, že máme nezdravej vztah, ale proto, že má pravdu. Z mýho hlediska- Z hlediska Bohuny to bude jinak.
Takže autor nám říká, že se nezastává lidí, ale ani poezie, proti hatrům, protože se maj ubránit sami.

No, to právě julián udělal! A teď ho zase kritizuje, že se podle autora - sluníčkáře brání moc a nepřiměřeně. Teda podle něj...

Tohle je nejenom alibismus, jak říká můj nezdravý a doposud neznámý přítel anal, tohle je pokrytectví nejvyššího stupně. Tady jen jeden se projevil, ale já věřím, že to v podstatě vyhovuje všem ostatním mlčícím, kteří nemaj odvahu žádnou.

Julián je bezesporu nejlepší básník na Totemu a to už pěkně dlouho, jenomže on je naprosto vyjímečnej všude kam přijde s poezií, a ostatní to neunesou, ale hlavně je bezkonkurenčně nejvtipnější a lidi ho žerou.
Je to vidět na jeho sledovanosti, to, že jsou sledovaný jeho básně je jasný, ale stejně, ne-li víc, jsou sledovaný i příspěvky, jako vyhlášení BLBA ap., takže sečteno a podrženo, necháme ho v tom, protože je to sranda, i když pro něj míň. Ale co, víc umí, víc unese, že!?

Tady holánci nejde o to se někoho zastat, a julián se s tím vyrovnal s nadhledem, který autor tohoto článku nemá, jde o tvorbu, o poezii a když se ostatní neumí zastat kolegy, tak to jsou kurvy, a to je to podstatný!

A nakonec znovu o análovi. Že je to blízký člověk juliána je jasné od první chvíle, nikdo z nich to nepopíral, naopak, že mu nebude dávat špatný hodnocení je nabíledni, když píšou poměrně stejně, stejnou formou a dokonce kolikrát i spolu. To je spíš k ocenění, že něco takovýho je možný a že to existuje. Jenže sluníčkářům je to moc, nebo málo, nebo divný, nebo nezdravý, protože oni mají patent na rozum, na hodnocení, ale jsou to přizdisráči.
Připomíná mi to ty zmrdy, kteří Babišovi nejdřív nadiktovali lexbabiš a teď ho za to pranýřujou, to je totéž!

Anál říkal, že si zasloužíte Bohunu, s tím souhlasím, ale vy si především nezasloužíte juliána. Tak, jak jsem ho poznal já, mu nikdo nesaháte ani po pinďoura!
O poezii teď nemluvím, nelze srovnávat pohádku s hororem, ale o člověku mluvím a nemůžu si pomoc, nakonec stejně musím juliána citovat!
"Lidská malost je nekonečná!"


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Miroslavek
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter