Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
S kapslí jedu v ústech
Autor: abcdefgh (Občasný) - publikováno 27.6.2020 (15:19:49)


 Sallybill (Občasný) - 28.6.2020 > abcdefgh> Na nic se nelepí snobismus víc než na uměmí a design. Zlatým pravidlem toho snobismu je, tvářit se, že všemu rozumím a přitom poočku pokukovat po ostatních, aby mé reakce byly "na úrovni." Vysvětlovat např. filozofické texty patří k věci, protože v těchto kruzích se pohybují přemýšlivý lidé v upřímné snaze pochopit. Ale vysvětlovat umění je něco sprostého. To by totiž vedlo k tomu, že by měchuřiny splaskly. A stejně jako ve filozofii jsou texty snadné a složité, tak v umění to platí dvojnásob. Dokonce ti, jejichž měchuřina ční nad ostatní, si troufají přiznat, že je dílo nesrozumitelné, což je výhradně chybou autora, protože kdyby tam nějaký význam byl, jim by přece neuniknul.

U tvého dílka jsem nevěděl, jestli to není odkaz na něco známého, co mi uniká. A ano, beru to jako svou nedostatečnost, ne tvoji. Je mi jasné, že ta trojka na případné další hodnotící zapůsobí jinak než pětka, ale o nic nejde. Pamatuj, někteří ti zobou z ruky, aby se dostali k prstům.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Sallybill
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter