Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZA PLOTEM (V. Hraběti)
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Sallybill (Občasný) - 1.7.2020 > Juliane, dám ti poctivý komentář. Neznat tě, přečtu to a v tichosti se vypařím. Jedním slovem, je to slabé. Nicméně, ty ses poznat dal. Z mého pohledu sis z obou konců vybral ten špatný, čímž sis většinu pozorovatelů převelel na stranu, kterou nemáš rád.

Kdybys od počátku byl sám za sebe, kdybys dokázal opustit všechny své role a zůstal pokorným Básníkem...
Ano, ty jsi Básník, o tom není pochyb. Jenže pochopit, uznat tvá díla je možné jenom vcítěním se do tebe. Ty nemáš dar svou poezií oslovit masy. To je v tvém případě skutečné prokletí, nebo prostě osud. To však neznamená, že tvá poezie je bezcená. Celá tvá duše je poezie, ale nesmíš se zlobit na ostatní, že to nevidí, necítí. Je to tvůj úděl, ne jejich.
Samozřejmě, že odsuzuju, kategoricky nesouhlasím s nenávistnými komontáři vůči tobě a znovu opakuju: je jedno, kdo s tím začal. Je to zavrženíhodný hnus.
Jak účinně by ses bránil, kdybys od počátku, místo nenávistných odvet, ukázal svá zranění.
Teď jsi došel tam, kde duše básníka nechce být. Už nemůžeš zpátky. Můžeš se vytratit, můžeš pokračovat a můžeš to napravit.
A teď po otravném klystýru k tvému počinu. Chce to trochu úsilí, ale když na to nastoupím, dá se tomu věřit. A pak:
Ještě píše,
pořád jen píše a píše,
ještě má co říci…
Však vracet se již nebudu.“

Je zima.
Hlavně neusnout!

Ano, cítím to.
Body: 3
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Sallybill
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter