Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZA PLOTEM (V. Hraběti)
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


 j.f.julian (Stálý) - 1.7.2020 > Sallybill> Píšu pro 50+, pro lidi citlivé a nemocné duše, takže tím je řečeno vše.
Nevím nevím, být tebou hledal bych chybu u sebe. Jak už tu spočítal analfagot, četlo mě asi 500000 lidí, což na poezii je hodně. Myslíš, že by mě opakovaně četli, kdyby se jim to nelíbilo? Já si to nemyslím
Mohu spekulovat o tom, že klasickou existenciální poezii neznáš, ale na to kašlu.
OK, tvůj názor, pak tam ještě píšeš o něčem čemu nerozumím, ale zdržovat se s tím nebudu.
Mimochodem, těch špatných komentářů je mimo Bohuny asi 20 na 500t, tak o tom přemýšlej!
Píšeš, chce to úsilí... To si piš že ano, takové jsou mé básně-na rozdíl od říkaček, kde úsilí musí vydat jen trotl. Já bych se vsadil, že tvá kritika je projev čistě nenávistný a jestli se mýlím, tak mi s veškerým úsilím báseň vysvětli, tak jak jsi ji pochopil. Tahle je náhodou jednoduchá, ale Bohuna ji stejně nepochopila. V poho, uděláš mi radost, když mě nebudeš číst, toť celý problém, který jsem vyřešil obratem. Kéž by i Bohuna, která ti evidentně dala slova do úst byla tak pokorná a nelíbí-li se jí mé verše, ať je nečte.
Asi ale nevíš, že ona je můj největší čtenář na Totemu, tzn. 1+1...
O tom, kdo všechno recitoval mé básně ti ani povídat nebudu, nemám rád ty přesvědčené, kteří nehledají pokoru v sobě, ale nepokoru v druhých. Čest!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter