Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZA PLOTEM (V. Hraběti)
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


 čtenář kodet - 1.7.2020 > Sallybill> tohle mě zaujalo-většinu pozorovatelů sis převelel na stranu, kterou nemáš rád...
Z toho je patrný na který straně stojíš-ty nestojíš na straně básníka, kterej tu je jen kvůli poezii, což většina pozorovatelů ví, ty stojíš na straně ukřivděnýho stalkera, kterej nic nepíše, takže budeš stejnej, jako von!
A z toho plyne i tvá kritika. Jestli já můžu mluvit za tu většinu, tak báseň je skvělá, ale musíš vědět něco o Hraběti a něco o básních juliána, abys jí pochopil. Si myslim. Taky jsem zvědavej, co nám tu napíšeš, jaký rozbor tu předvedeš.

A ještě něco důležitýho, co jaromír ze skromnosti nezmínil.
Kdo mluví v množnym čísle, nebo za většinu, tak je pablb, kterej si nevěří: Všim sis, že tak mluví samozvaní demokrati-demagogickej blok? Tak to je stejný.
Tys mu nepřišel napsat, že se ti báseň nelíbí, protože jí nerozumíš, tys ho přišel pozurážet jako ta zasraná Bohuna, ale to ses hošánku splet, na jaromíra takový dětský přiblblosti neplatí, ty mu za to nestojíš, aby ti oplatil stejnou, jdu se podívat na ty tvý díla, a já ti pravdu o nich napíšu, když máš tak rád anonymy...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter