Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PRYMULA
Autor: ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - smazáno


 j.f.julian (Stálý) - 26.10.2020 > analfagot> Já ti děkuji, ona pravda o vakcínách je ještě jednodušší a sofistikovanější!
Čipování bude nejspíš probíhat vakcinací a je zajímavé, že bude použitá technologie nano... kterou získali američané z mimozemských technologií.
Víte, dlouho jsem to takhle nechtěl pojmenovat, protože lidé jsou v podstatě jednodušší a tohle je nad jejich chápání. Když nepochopili, že za sto let resp. 80 let, lidstvo pokročilo ve vývoji jak stovky tisíc let předtím ne, tak už by to alespoň ty chytřejší mělo trknout!

Oni lék mají, uzdraví pandemii za 4 dny, jenže ji v celém světě zakazují a prosazují jen tu jednu, s čipem. ČR už ji objednává!!!!

Lidé argumentují tím, že poslouchají odborníky! Ale koho- jen ty doporučené a zaplacené, opravdoví odborníci, světoví odborníci jsou umlčováni, vymazáváni ze soc. sítí, ještě jejich hlas najdete, ale brzo už tu nebude!

Vir byl vypuštěn úmyslně k ovládnutí lidstva a ekonomiky, k ovládnutí a likvidaci "přebytečných", vy ve skutečnosti posloucháte lidi, kteří doktory nejsou a chcete vakcínu, kterou vyrobila firma, kterou sponzoruje B. Gates a spol a která nikdy předtím žádnou vakcínu nevyrobila!

HNUS-najděte si ta fakta a argumenty soudných a nenechte se očkovat ani testovat!




Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter