Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Šance ohledně hýbnutí s prušlaty, td.
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 8.1.2021 (17:50:51)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1.2021 >

Hned jak jak jsem si nad tím zapřemýšlela, nad tím včerejším debaklem, jak nejdřív Zeanddrich napsal krátký text, který celý vznikl evidentně jenom kvůli tomu, aby tam mohl vyzdvihnout tu potřebu sexuálního obtěžování 18ti letých sekretářek na nějakým generalisimo ústavu, protože jinak to bylo o ničem a já mu to sepsula, tak jsem se za odměnu dozvěděla, že jsem starší frustrovaná žena (je mi 36 a frustrovaná fakt jsem po tý válce proti NWO), pak jsem napsala, že nesnáším starou generaci a přeju si, aby vychcípala, protože takový sračky intelektuální, jakými nás zásobují, už se mi prostě zajídají a pak to vymazal.

Je to prostě církevní formát.

Nenávidím černoprdelníky čím dál víc.
A křesťany obecně - bože muj to je odpad.
Starý zlý misogynský generace, který rádi týrají psychicky 18ti letý slečinky. Protože myslí koulema.
A já jsem si myslela, že je to dobrý člověk.
Tak to byl omyl.
Pokrytec jeden křesťanskej, Ježíš Kristus bleje.

Církev je satanistická organizace a každý, kdo tomu podléhá, je úchyl. Proč je těch zasraných úchylů tolik?! Ty vole, z jakýho galaktickýho sektoru jste? Určitě černoprdelnického.



Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter