Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nová kniha - Almanach...
Autor: kodet (Občasný) - publikováno 10.1.2021 (10:46:12)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Už jsem to našla:

"Vážená slečno,

rodiče své děti vypiplávají v očekávání jejich zářné budoucnosti. Skrz tyto růžové brýle si pak myslí, že jejich dcera má na každém prstu deset nápadníků, všechno budoucí profesoři a Rothschildové – a realita je přitom úplně jiná. "


to je krysa satanistická - jak si vůbec může dovolit něco takovýho napsat?
Jak jako že každý chce za zeťáka Rotschilda?
Kdyby byl normální, tak si zrovna tuhle upírskou dynastii nebude brát do huby, protože to, že jsou Rothschildové ilumináti, to je chronicky známý.
Ne - Hausmann prostě musí tuhle nekromantskou chásku oficiálně přijímat, vítat a standardizovat do společnosti, že vlastně každý chce dát svoji dceru zrůdě, ať ji sežere drak.

To je úchyl, fakt ho nesnáším.
Dřív jsem to nechápala. Teď vím, že je to iluminátská satanská zaplacená krysa.

To, že je tvůj velký vzor, mě nepřekvapuje.
Trole satanská.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter