Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nešvar Totemu
Autor: 1 helen (Občasný) - smazáno


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.1.2021 >



NWO TROLLING



Troli, zaplacení satanistickou organizací New World Order působí na celém internetu, jejich cílem je poškozovat lidskou společnost, veškeré progresivní, zdravé a pro společnost přínosné diskuze a nápady, nebo duchovně mystické tendence diskreditovat a ničit, bez ohledu na duševní zdraví zúčastněných osob.

Tihle troli jsou totiž po celém internetu a jakkoliv to může vypadat bizarně, že by někdo trolil na tak malém serveru - ano i tady jsou.
Ve skutečnosti trol zůstává vždy. Hlídá si svůj úsek, svůj server, i kdyby tu nebyl už nikdo .A jakmile se vyskytne někdo "nebezpečný", okamžitě se na něj nalepí tahle zaplacená zrůdička.
To není náhoda. To není klasická "opozice", nesouhlas. Je to propracovaný teror s cílem odradit od publikování, když už nemůžou zabít.

NWO vlastní komunikační a informační média a tam mají nehorázné množství zaplacených trolů. Ti jsou "hlídači", aby si někdo náhodou nedovolil šířit myšlenky, které by jim vadily v udržení totalitní diktatury omezování myšlení.

Lidi tomu nechtějí věřit. Ale je to tak.

Tihle troli non-stop amorálně narušují společnost a snaží se o poštvávání lidí proti sobě.



Sami se snaží zabraňovat lidem, aby používali vulgaritu a nadávky, a stalkovat s tím třeba 100x jako vložením příspěvku. I přesto, že se nestydí vybízet někoho k lynčování, nebo se dopouští skutečně dost nehorázného sexuálního obtěžování, diskreditují regulérní uživatele vytvářením duplicitních identit a neustále se snaží vyvolávat konflikty mezi lidmi a celkovgě srážet duševní úroveň prostředí hulvátským amorálním jednáním.

Typické příklady:

NWO TROLLING


!!!!!!!!!
"Proč se tu necháte terorizovat od toho důchodcovského kripla z Ořechovky, Totemáci? -Má prý 65 -ale rozum tak tak na 12. A zhoršuje se to Čtenář - 14.1. > čtenář> Kdo s tím chcete něco udělat, napište návrhy na slovacek.petricek@gmail.com. Petr S." !!!!
!!!
Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.!!!
!!!
Jasně, jasně, jasně, jsem latentní subinka prahnoucí po výprasku na holou, rozechvělou řiťku. ....
...ty jsi zátěž, Dobrovolný pacient z bohnic ...
... Prostě ses cítila tak slabounce, že abys omluvila, že hledáš spiklence a útěchu v něčem tak esteticky i duševně pochybném, jako je julián ... "Julo, Julooo, mám tě ráda, pomoooc! I vaginka bude, pomoooc!"
...
...Kdezto tahle slipka bez kohouta snasi vseobecny posmech. Nahodou ji to nevadi ale, vis? ...
!!!

Skutečně takto sprosté hulvátské chování je ZAPLACENÉ.



Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter