Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti Drakoniánskému NWO - Naplánovaný spirituální růst lidstva v Novém věku
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.2.2021 (00:38:17)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.2.2021 > čtenář> 



Opět se tu placatí přesně ta bytost, o které píšu ve svém textu.
Ne, mě skutečně nebaví zabíjení lidí, jak se snaží tato temná nelidská bytost nastínit.
Není to člověk, já chci, aby byly pozabíjeny tyto temné bytosti, nikoliv lidi. Zabíjení lidí mě nebaví, během multidimenzionální války jsem nedokázala zabít jediného člověka, v dimenzích jsem ovšem pozabíjela hromady těchto temných, kteří jsou teď zříceni na 3D hmotnou podobu v lidských tělech.
Tento anonym se sám sebe definoval jako bývalý příslušník tajných služeb, který se o lidech a naší lidské společnosti vyjadřuje těmito slovy:


" ""

"My vás moc nechcem dráždit, peníze z vašich daní jsou potřeba k eliminaci ostatních průměrných."

"Ale kdo se jen trochu pohybuje v realitě a JE SKUTEČNÝM člověkem zítřka, snaží se o minimum citů, jako přílohu k opečený klobáse si dává kokainovou kaši obden. Nám je jedno, jestli tu ufouni jsou nebo ne. Ať si třeba v každym člověku, stejně jako desetitisíce druhů bakterií v našich střevech. Jsme "dimenze" člověk, jako takový nás zajímá jen žrádlo, sex a drogy. "

" jen pro vaši radost: lidé s oslabenými propoji mezi raciem a emocemi jsou tajně zkoumáni armádami všech mocností
už od padesátých let. takže tito jedinci jsou už dnes prakticky ve vedoucích pozicích VŠUDE. proč? pro rozvoj civilizace a zvyšování kvality
života všech! neříká se to (aby zemina nadlimitně netrpěla a dál pěkně chodila do práce)"


"" """



Takže případného čtenáře prosím, ať si uvědomí, že tato bytost, která se tu takto projevuje, není člověk, nemá lidskou duchovní matrici, je to bytost temnot, která se po multidimenzionální válce zřítila do hmotného světa.

A až přiletí mimozemšťani z Galaktické federace, tyto bytosti budou pozabíjeny.

Tyto temné infiltrace myslí o nás lidech jako o potravě - ze slov této zrůdy je to snad jasně cítit.
Nenechte se klamat tím, že by mohlo jít o nějaký zvrhlý humor.
Není to tak.
Myslí to naprosto vážně.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter