Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ČEKÁNÍ NA DŽULIÁNA
Autor: Sonia (Občasný) - publikováno 28.3.2021 (08:01:03)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2021 >


Já si připadám jak ten hospodský ze Švejka, co řekl, že na císaře pána serou mouchy. A přitom byl celou dobu TAK OPATRNEJ

Já taky - celou dobu, pod drsnou šikanou redakčních trolů NWO, sestávající z psychického teroru, sexuálního obtěžování, grafického rozvracení příspěvků a diskreditací zdvojeném mé identity a psaním pod touto identitou ... celou dobu jsem si dávala pozor, abych nemluvila o náboženství, politice, konkrétních etnikách, konkrétních státech, konkrétních mysticko - náboženských postavách, protože je to politicko - nábožensky (čti pro debily) NEKOREKTNÍ.

Nekorektní je totiž pro tuhle pseudointelektuální prohnilou společnost sloužící NWO všechno, co je podle kosmického zákona.

Až když mě urazil Zeanddrich E. 8.3.2021 s tím, že posvětil šikanu Magdy, jsem vybuchla s kryptožidama.
A co se stalo - nebyla jsem ani malej kousek od pravdy. Byla to pravda, protože to Zeanddrich E. vytáhl udávání kvůli židům.

Ač se bude hovno a kulový dít, protože to by si muselo NWO upgradovat inkvizici, aby tohle jakkoliv obhájilo, tak nechutný proces inkvizičního ražení, jsem vytočená nadmíru.

Co je tady všechno za svině.

Ale je jasně vidět, co je NWO
Kryptožidi, černoprdelníci a nelidský vagabundský zrůdy.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter