Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Připomenutí uživatelům Totemu.cz
Autor: Peslov (Občasný) - publikováno 7.4.2021 (19:08:39)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4.2021 >





" Mám v izraelském národě -a nejen v Izraeli, ale po celém světě-spoustu přátel. Pociťuji tedy povinnost i jistou kompetenci hájit je proti útokům všeho druhu. Je ale pravdou, že síla židovského živlu po druhé světové válce opět roste, a že tedy zvládají účinně brát svou ochranu do svých rukou, prakticky kdekoliv ve světě."




Debílku, ty šipky tě prozrazují.
Děláš další hon a další žalobu za duševní útrapy židů a katolíků?
A co duševní útrapy čarodějnice pod tvou konkrétní magda šikanou. To je jako nic? Já táhnu z multidimenzionální války, normálně chci o tom jenom podat svědectví a terorizuje mně malej k smrti vyděšenej žiďák?
Jak je možný ty zmetku, že zrovna ty židy všichni tak nesnášej?
Myslíš si, že když mě obžaluješ podruhý kvůli tomu, že se mně bojíš jak malej smrad, že jako zmizí tohle vaše kryptožiďácký temný prokletí?

Jak jsi temná sračka, tak jsi temná sračka, žid nežid.
Temný jsou ti, jejichž potenciál v nekonečnu věčnosti a bytí již nikdy nebude stačit na prokousání se svou karmou a integrovaným návratem ke stvořiteli.
Nehraj si na člověka ty demente a už vůbec ne na žida, jestli ti zrovna o ně tak jde.
Ale jestli ti jde o rozpoutávání antisemitismu, tak bravo odvádíš skvělou práci.
O co se tady pořád pokoušíš.

Slušná diskuze tu není možná?
Ne, spíš se mě bojíš jak malej smrad, který to jako mainstreamový debílek krytý anonymitou neuhrál.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter