Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svoboda myšlení, pokrok a poznání a nutnost konce náboženských ideologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 9.4.2021 (00:12:00)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2021 > A téma jako nepoužívání vulgarit, korektnost, úslužnost, pokrytectví a prolhanost obecně.
Já jsem sice excentrická a švihlá, ale popisuju to, co se mi reálně stalo. Byla to válka, šlo po mně tvrdě nekompromisně surově NWO pomocí mimozemských parapsychických zbraní, byla jsem napadána zlem, které nese rysy chování trolů NWO. Byli to rozjívený zrůdy, které mne sexuálně, psychicky, citově, ale i fyzicky, na energetické tělesné úrovni napadaly.
Kdybych nepoužívala vulgarity, ten boj bych nezvládla. Zvykla jsem si jít na jádro, nelhat, vidět věci jak jsou, bez obalu, jinak bych zemřela.

Byly to válečné stavy - já byla ve válce o tento svět, rozhodovala jsem o šílených věcech, byla v souladu s živelnými silami, vědomím planety a fenomenálními vesmírnými a kosmickými mocnostmi. Vše, co jsem dělala, jsem musela dělat ve prospěch lidstva, neustále jsem musela vyrovnávat spoustu vlivů a někam jsem musela pustit živelný hněv a ten směr musel být v souladu s kosmickým zákonem.

To, co bylo v souladu s kosmickým zákonem, je NEKOREKTNÍ pro naši současnou společnost oficiálně členy NATO a EU. A oficiálně se přiklánějící k Izraeli.
Nemohu napsat, co chtělo kosmické vědomí, tak zle na tom jsme.
Ale já vím, co se dělo a to něco se událo, bez ohledu, jak moc to je korektní a ne.

Já byla bojovník ve válce. zeptejte se kohokoliv kdo byl ve válce, co si myslí o nepoužívání vulgarit. Moje válka sice nebyla fyzická a hmotná, přesto byla reálná. Jako bojovník jsem musela odhodit všechny civilizační masky, pokud jsem chtěla přežít.

Mně nevadí vulgarity, vadí mi lži a sliz.

Církev jsem viděla jako jasnou integrální součást Globálně - mocenského systému, mnoho reptiliánů neslo v podstatě rysy klasických církevních duchovních. Studené kultické zlo.

V této transformační době se multidimenzionální války jistě zúčastnilo mnoho dalších lidí, vyloženě andělských typů, ti měli jiné úkoly než já. Kdyby ovšem takový andíleček přišel třeba sem a začal zde publikovat, rozsekalo by ho NWO a dovedlo k sebevraždě. Já jako bojovník s mnoha zkušenostmi jsem to zvládla - ovšem moje role byla řeznická. Proto jsem to zvládla odpublikovat i tady.

Jsem bojový andílek. Jiní andílci jsou čistě laskaví a slušní. Snad jednou ti hodní dostanou šanci.
Protože je evidentní, že po příznacích nového věku a prozření jde církev jak slepice po flusu.

Konglomerát církve a násilných zločinců z redakce je tu vidět jak nikdy.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter